poniedziałek, 13 marca 2017

FIRE



 Nie wiem od czego zacząć. Jestem tak ogromnie podekscytowana, że moje myśli ciągle się plączą i choć wiem wszystko co tu napisać- nie wiem co. Zaczynając od początku, wchodząc właśnie na moją stronę na pewno zauważyliście nowy wygląd bloga. Ostatnie dni, a nawet tygodnie były dość ciężkie dla mojej 'blogowej przygody'.  Ja, całkowicie zagubiona w tematach informatyki, w tym projektowaniu i tworzenia wyglądów blogów, dokonałam praktycznie rzeczy niemożliwych! Przez kilka dni godzinami szukałam kodów css, poradników i mnóstwa innych pierdół, które pozwoliły mi samej stworzyć ten oto obecny obraz. W efekcie mój blog przeszedł reaktywację, co pozwoliło mi stać się bardziej profesjonalną i coraz to lepszą w tym co robię. Poczułam jeszcze większy sens w mojej pasji, odkryłam siebie, co możecie zauważyć też być może po wyglądzie, ale o tym też kolejny wpis. Szczerze mówiąc zmierzam głównie do tego, żeby pokazać Wam, że intensywną, sumienną pracą i poświęceniem można dokonać wszystkiego, co sobie założyliśmy, lub uważaliśmy za niemożliwe. Jestem dumna z siebie, ale tylko dlatego, że zrobiłam sama ten wygląd i w końcu się z tym uporałam- udowodniłam samej siebie na jak wiele mnie stać, co potrafię osiągnąć i przez to dostałam ogromny zastrzyk motywacji do działania! Krótko mówiąc możemy wszystko i choć dotychczas sama w to nie wierzyłam, zaczynam zupełnie zmieniać do tebo nastawienie. Udaje mi się coraz więcej rzeczy, coraz więcej osiągam, coraz więcej potrafię zrobić. Czuję, że naprawdę się rozwijam i to w różnych, zaprzyjaźnionych mi dziedzinach.To uczucie jest bliżej nie do opisania, polecam każdemu sprawdzić- wystarczy zacząć działać.

Często też pytacie mnie, czy powiedziałabym coś więcej o sobie, swoim charakterze, ponieważ wydaję się dość zdecydowaną, pewną siebie osobą. Ten temat poruszę w następnym wpisie, chociaż nie lubię, jak może zauważyliście, zdradzać nad czym pracuję, co planuję. W każdym poście zaczynam się coraz bardziej rozpisywać, ale sama nie wiem, kiedy ostatnio miałam taką wenę do pisania. Moja ostatnia nieobecność na blogu była spowodowana właśnie pracą nad jego wyglądem, spisywaniem wszystkich pomysłów i celów, które mam nadzieję, jak najszybciej zrealizuję. Od następnego wpisu postaram się pisać składniej i coraz bardziej pokazywać tu prawdziwą mnie! Dziękuję, że jesteście i piszcie koniecznie w komentarzach, lub na moim asku ( link macie wyżej!)  co myślicie i czy się Wam  podoba! Buźka

 
 
 





                                            /boots ccc/ jeans bershka/ belt cropp town/bluse zara/
            
                                                                     Thank's for reading, bye!

5 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Stylizacja jest bardzo fajna. Szata graficzna bloga prezentuje się ładnie. Widać, że spędziłaś dużo czasu na jej ulepszanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, cenie sobie takie opinie! również pozdrawiam! <3

      Usuń
  2. Mało ciekawe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja według mnie naprawdę na plus. Ja niestety mało kiedy dodaje akcent z bandaną, co jak widzę prezentuje się naprawdę ciekawie. Zdjęcia wyglądają bardzo fajnie, jednak szata kolorystyczna nie trafia w moje gusta.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń