poniedziałek, 30 stycznia 2017

MY ORGANIZATION


Od dłuższego czasu obiecywałam Wam, że opowiem o swojej organizacji czasu. Ciągle jednak odkładałam to na później i właściwie to chyba najlepszy dowód na to, że specjalistką w tej dziedzinie nie jestem (choć nie ukrywam, że bardzo bym chciała). Staram się jak mogę, by nie marnować żadnej cennej minuty i pamiętać o rzeczach, które mam do zrobienia. Regularnie przekonuję samą siebie, by zapisywać wszystko, co przychodzi mi do głowy i może okazać się ważne, ale nie muszę chyba pisać, że bywa z tym różnie. Krótko mówiąc postanowiłam sobie, że w tym roku będę zorganizowana i mogę śmiało powiedzieć, że na razie mi się to udaje, ale czas pokaże jak to będzie, hah.


1) Planner

Nie mogłoby obejść się bez planner'a! Swój pierwszy i obecny mam ze sklepu Zaplanuj Swój Sukces. Jest on naprawdę bardzo dobrze zbudowany, zawiera wszystko czego mi potrzeba! Mogę w nim zaplanować nie tylko dzień, ale też cały miesiąc lub nawet rok! Ma on wiele zalet, ale to po prostu planner, więc chyba nie muszę się tu zbyt dużo rozpisywać. Nie ukrywam, że bardzo mi pomógł, mam w nim teraz spisany każdy sprawdzian, wizytę, wyjście czy urodziny koleżanki. Jest to idealny gadżet dla tych, którzy wiecznie zapominają i mają dużo na głowie.

 

2) Porządek wokół, to i porządek wewnątrz nas.

Z tymi słowami spotkałam się już kilka razy i tak, u mnie też się sprawdzają. Porządek w pokoju, na biurku czy toaletce- wszystkie te elementy są ważne. Tak samo z ładem i porządkiem w telefonie i komputerze. Odkąd 'odgraciłam' swój laptop i telefon również funkcjonuje mi się o wiele lepiej! Dlatego chcąc być dobrze zorganizowanym, nie możemy zapominać o regularnym sprzątaniu, czy robieniu porządków w telefonie.


3) Notatnik do bloga, kanału na YouTube i każdej innej pasji, która wymaga organizacji i pomysłów!

Jest to kolejna, nie tyle ważna co bardzo przydatna rzecz. Nie zapominam pomysłów na wpisy i wiem kiedy jaki mam zrealizować. Polecam wszystkim dziewczynom, które mają wiele pomysłów na zdjęcia, stylizacje.

4) Tablica

Osobiście posiadam tablicę magnetyczną, ale są też korkowe, łatwiej dostępne.  Jest to super sprawa dla zapominalskich! Ja używam jej bardziej do celów estetycznych, hah. Aktualnie mam na niej jedynie zdjęcie, bilety na koncerty i kalendarz.


Dobra, to by było na tyle. Nie wiem czy ten wpis się komukolwiek przyda, nie ma tu nic innowacyjnego, haha. Do zobaczenia w następnym poście, buźka
 
 

6 komentarzy:

  1. Super post! Napewno skorzystam rad, zainspirowałaś mnie do założenia tablicy. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się w moim pokoju!
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Napewno skorzystam z porad!

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem spoko post. Na pewno dla nowicjuszy będzie przydatny. Też muszę ogarnąć swojego laptopa:) Pozdrawiam

    www.agentgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post! Na pewno rozejrzę się za planetami z tego sklepu :)
    hello-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre pomysły! :)
    Ja jeszcze wieczorem robię sobie listę rzeczy do zrobienia na kolejny dzień i przyklejam na lustrze żeby mieć pewność, że to przeczytam ;)
    Zapraszam na mojego bloga: http://anywayk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń