poniedziałek, 9 stycznia 2017

NEW YEAR'S RESOLUTIONS


Hej wszystkim. Piszę do Was po dłuższej nieobecności na blogu, innymi słowy wracam. Przygotujcie się na więcej czytania, ponieważ w tym poście będzie się nieco działo. Myślę, że należy się Wam- moim czytelnikom chociaż kilka słów wyjaśnień. Mogłabym wciskać wam kit, że nie miałam czasu, byłam zaganiana- szkoła i te sprawy, ale okłamywałabym i samą siebie. Wydaje mi się, że potrzebowałam chwili przerwy, zaczerpnąć dużej ilości inspiracji i nabrać pomysłów na zarówno siebie, jak i bloga.Czas ma tu mało do rzeczy, mamy go zawsze, czasem mniej, ale rzadko potrafimy go odpowiednio zagospodarować. Jak mogliście zauważyć, większość wpisów z mojego bloga zniknęło i czuję się z tym o wiele lepiej. Potrzebowałąm pewnego rodzaju resetu, aby móc tutaj znowu cieszyć się moją pasją i aby fascynowała mnie tak, jak na początku! Ci którzy obserwują girlspace (dla niewiedzących girlspace ) wiedzą, że tam udzielałam się o wiele bardziej. Mam nadzieję, że rozumiecie mnie, wybaczycie i cieszycie się razem ze mną na mój powrót!

Nowy Rok już za nami, a co za tym idzie- postanowienia i cele na 2017 rok. Myślę, że każdy z nas powinien wyznaczyć sobie chociaż kilka, drobnych lub większych postanowień. Zwykle większość planów kończy się na co najwyżej marcu, a do grudnia jeszcze trochę. Co styczeń wkraczamy w ten Nowy Rok myśląc sobie 'nowy rok- nowy ja' i tym razem nie pozwólmy, aby zatrzymało się to tylko na słowach.

Jeśli chodzi o mnie, mam wiele postanowień na 2017 rok. Jednym z ważniejszych jest systematyczne i sumienne prowadzenie tego bloga. Nie chcę zawieść Was i samej siebie. Kolejnym jest właściwa i dobra organizacja, o której nie będę się zbyt dużo rozpisywać, ponieważ myślę, że pojawi się coś odnośnie tego. Będę pracować też nad jakością tekstów, ponieważ nie ukrywam, że miałam z nimi problem. Reszta moich postanowień, pozostanie moją małą tajemnicą. Zrobiłam listę rzeczy realnych jak i tych nieco trudniejszych do zrealizowania, zapisałam w odpowiednim miejscu i mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć wszystko co sobie wymarzę! 

Stawianie sobie celów jest dla mnie niezwykle ważne. Kolejny rozdział w życiu daje nam szanse zmienienia czegoś, co zawsze nam umykało. Wiemy, że łatwo jest mówić o planach i zamiarach, a o wiele trudniej jest z ich realizacją. Zmiany nie są łatwe, walka ze złymi nawykami jest jeszcze gorsza, ale kolejny rok daje nam kolejną szanse, abyśmy stali się lepsi. Więc jakie są wasze postanowienia? Buźka
 
 


 

3 komentarze:

  1. Myszka ale ty piękna jesteś! ❤
    Pamiętam jak bawiłyśmy się na placu albo gadałyśmy o jakiś głupotach a teraz każdy poszedł w swoją strone ❤
    Ty wzięłaś się za modę ja za muzykę ��
    Zaczełam oglądać twój blog, ponieważ też interesuję się modą,a ty mnie w jakiś sposób inspirujesz��
    Zauważyłam też że na twoim blogu nie tylko jest moda ale i twoje przemyślenia na temat otaczającego nas życia,co jest bardzo fajne.
    Trzymam za ciebie kciuki, może właśnie moda zaprowadzi cię wielkiego sukcesu❤
    Ps. Nigdy nie zmieniaj tego 'buźka' ludzie to zapamietają ii jest fajne taliew twoim stylu heh��
    Pozdrawiam
    Julia Szcześniak.


    OdpowiedzUsuń