sobota, 10 grudnia 2016

GIRLSPACE




            Inspirujemy, pomagamy, przekazujemy trochę optymizmu!

Pewnego dnia wpadłam na pomysł założenia takiej 'organizacji, akcji' w której będę mogła robić coś więcej niż tylko dodawać posty. Girlspace powstało z mojej inicjatywy, jak może część z Was wie, nie lubię stać w miejscu, ciągle coś robię, rozwijam się.

Wiecie już jak powstało girlspace, teraz po co ono jest?
Zawsze chciałam prowadzić snapa, pokazywać trochę swojego życia ludziom. Na naszym snapchacie odpowiadamy na wasze pytania, pomagamy, inspirujemy, każda z nas zajmuje się czymś innym i to Wam pokazuje. Na stałe w girlspace są dwie osoby: ja i Marysia Siuda. Nieustannie coś się dzieje, dodawajcie nas na social media'ch , a same się przekonacie! Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój pomysł!
Każdej dziewczynie przydzielony jest dzień, w którym pokazuje, rozmawia z Wami :) Możecie śmiało zadawać nam pytanka, lub radzić się. Widzimy się na girlspace w poniedziałki soboty i czasami czwartki. Jeśli chcecie poznać mnie bliżej, lub inne dziewczyny, zapraszamy!

REKRUTACJA
Jeśli masz bloga, kanał, lub dobrze prosperującego instagrama, zgłoś się do nas! Poszukujemy optymistycznych, kreatywnych dziewczyn z charakterem! Sprawdżcie nasze social media's, aby dowiedzieć się więcej! Zapraszamy każdą dziewczynę, która w jakiś sposób działa w sieci. W razie pytań, proszę kierować je na naszego instagrama lub aska :)
NASZE SOCIAL MEDIA'S
 
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W REKRUTACJI! Dodawajcie się na naszym snapie i wbijajcie na nasze inne social media!
 
 

2 komentarze: