piątek, 4 listopada 2016

No description

 


Hej wszystkim! Na wstępie muszę podzielić się z Wami wiadomością... tak! wróciłam w końcu na siłownię. Po moich wieczornych przemyśleniach co dnia, doszłam do wniosku, że nie mogę się ograniczać, spędzanie czasu jedynie w domu to nie dla mnie. Nie mogłabym odebrać sobie takiej przyjemności i radości, jaką sprawia mi siłownia. Czas można znaleźć na wszystko, wystarczy się jedynie dobrze zorganizować. Jak każdy z nas miewam chwile zwątpienia i istnej niechęci do czegokolwiek. Kolejną wiadomością dla Was, jest to, że wpadłam na pomysł 'serii' na blogu. Myślę, że ta idea przypadnie Wam do gustu. Już nie mogę doczekać się aż pojawi się coś zupełnie nowego! Jesteście ciekawi? Mam nadzieję, że wpisy również będą pojawiać się znacznie częściej niż raz na tydzień lub półtora, ale wszystko wyjdzie w praniu hah
Jednocześnie chciałabym Was zaprosić na moje social media: instagram- nataliamachnicka; ask- nataliamachnicka lub http://ask.fm/natkaa_sb_ ; snapchat- natkaasb, znajdziecie mnie również na portalu DDOB- nataliamachnicka, mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają, buźka
 




 
fot.Darek Palacz| Kielce
/shoes CCC/ blouse Umbro/cap Zara/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz