niedziela, 25 września 2016

Beginning



Od zawsze, a w sumie to od szóstej klasy szkoły podstawowej marzyłam o prowadzeniu kanału na YouTube, bądź bloga. Ponieważ nigdy nie miałam problemu z nieśmiałością, a wręcz przeciwnie- bywałam zbyt pewna siebie założyłam bloga. Cieszę się z tej decyzji, ponieważ coraz bardziej przywiązuje się do tej pasji, jednak mam wrażenie, że zaczęłam zbyt wcześnie. Gdybym założyła go hmm... za rok.. moje życie wyglądałoby inaczej, ale może byłabym dojrzalsza do pełnienia roli blogerki. Jednak jak widzicie mam już tego bloga, robię te zdjęcia i piszę posty. Skoro już tak jest, trzeba zrobić coś, żeby wyglądało to lepiej niż dotychczas. Wkońcu to moje hobby, które kocham, więc uważam, że warto się temu poświęcić i wkładać jeszcze więcej serca oraz czasu. Nie wyobrażam sobie jak wyglądało by moje życie teraz, oprócz monotonii szkoły i towarzystwa przyjaciół, gdybym nie robiła tego, co robię. Dlatego właśnie pracuję i staram się robić coraz lepsze sesje, outfity, pisać coraz to lepsze teksty (z którymi nie ukrywam mam problem), bo jeśli się coś kocha to warto. Mam nadzieję, że z czasem spodobają Wam się efekty i podsumowując wszystko... cieszę się, że jest jak jest, tylko warto to ulepszać. buźka

 
                                                                     fot. Darek Palacz| Kielce
                                               /shoes Bershka/ mom jeans Stradivarius/ black top H&M/
                                                                         Thank's for visiting.
                                                                                      bye

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia i pomysłowa stylizacja. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) trafiłam tu z vinted :)

    może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń