poniedziałek, 6 lipca 2015

New beggining

                                                              



Pierwsza notka na blogu, wstęp zazwyczaj nie należy do najciekawszych. Jednak po krótce chciałabym się Wam przedstawić i wspomnieć kilka słów o mojej osobie. Jak już pewnie zdążyliście zauważyć jestem Natalia, aktualnie jestem uczennicą trzeciej klasy gimnazjum. Moje zainteresowania wiążą się z tematyką tego bloga. Interesuję się makijażem, modą i siłownią, lecz nie do przesady. Uważam się za duszę artystyczną,  nie lubię być szufladkowana i ograniczać się. Inspirację czerpę ze wszystkiego co mnie otacza, ale tez z pinterest'a czy instagrama. W moich wpisach na pewno będzie dużo zdjęć, chciałabym pokazać Wam trochę mnie i mojego życia oraz to, czym się interesuję. Będę starać się wracać tu do Was jak najczęściej się tylko da i wrzucać Wam coraz ciekawsze notki! Chwilowo żegnam się z Wami, a jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej wpadajcie z zakładkę 'about me' oraz na social media, które Wam tam podałam. Zostawiam Wam kilka zdjęć z moich sesji i instagrama. Buźka
 
Dla tych, którzy już mnie już znają i sa ze mną dłużej:
Postanowiłam zacząć wszystko od nowa. Usunąć wszystkie posty, które oczywiście nie były profesjonalne i dopracowane. Teraz biorę się do pracy, blog stał się moją pasją, bez której nie wyobrażam sobie żyć.













































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz